רוטשילד 57 כפר סבא 09-7672588

ציוד ללימודי אדריכלות

ציוד ללימודי אדריכלות הינו ציוד נדרש בקרב סטודנטים לאדריכלות, ולמעשה גם עבור מי שעוסק בתחומים שונים בתחום האמנות. כיום, ניתן לראות כי לימודי אדריכלות במוסדות שונים הינו תחום מבוקש במיוחד אשר דורש ציוד ללימודי אדריכלות מקצועי ואיכותי. לימודי אדריכלות הינם לימודי מקצוע לכל דבר, אשר בסופם מקבל הסטודנט תעודת אדריכל, ויכול לעסוק בתחום, אך לפני תחילת הלימודים על הסטודנט לרכוש ציוד ללימודי אדריכלות. ארט חומרים וציוד לאומנות הינה חנות ייחודית אשר מתמחה בייבוא ושיווק של ציוד ללימודי אדריכלות, ציוד לצייר, דבקים, חומרים לדגמים ועוד היצע רב של מוצרים וחומרים כגון דיו ציור, מכחולים, גליונות ציור, צבעי שמן, צבעי מים, צבעי אקריל, ציוד משרדי ועוד. 


ציוד לצייר


ציוד לצייר הינו ציוד מיוחד אשר נועד לאדם אשר עוסק בציור. ציירים מקצוענים וחובבים כאחד זקוקים לציוד איכותי ומגוון. ציוד זה מאפשר למעשה לצייר לעסוק במלאכה על הצד המקצועי והנוח ביותר, תוך שימוש בחומרים איכותיים אשר מבטיחים לצייר יצירה שתחזיק לאורך זמן ובאיכות גבוהה. ציוד מסוג זה יכלול בדרך כלל מגוון רחב של מכחולים, פלטות צבעים, פחם, עפרונות, גירים, צבעים, לוח ציור, ועוד סוגים שונים ומגוונים של חומרי עבודה. כאמור, ציוד איכותי ומקצועי אשר מיובא מיצרנים מוכרים בעולם, יכול להבטיח סטנדרט גבוה של ציור, וכמובן להבטיח לצייר עצמו כי היצירה שלו תראה בדיוק כפי שראה אותה בעיני רוחו. 


דבקים


המטרה של סוגים שונים של דבקים הינה בדרך כלל זהה לחלוטין, והיא לאחות או לחבר עצמים שונים זה לזה. קיימים סוגים שונים של דבקים, בניהם דבק טבעי ודבק סינתטי וכל אחד מהם בעלי תכונות שונות, ועוצמות חוזק שונות, כמו גם בסוג החומרים אותם הם יכולים להדביק. ארט חומרים וציוד לאומנות הינו חנות מקצועית אשר מתמחה בחומרי אמנות שונים.


חומרים לדגמים


חומרים לדגמים הינה בחירה חשובה במיוחד כאשר מדובר על מודל אשר משמש להצגה פונקציונאלית. ארט חומרים וציוד לאומנות הינה חנות לציוד וחומרי אמנות, ומציעה מגוון רחב של מוצרים לאמנות, דיו למדפסות וציוד משרדי. כמו כן, צוות החנות מתמחה בתחום האמנות, ובעל ידע רחב ומעמיק בתחום ויכול להמליץ ולייעץ לכל לקוח עד אשר ימצא את המוצר המתאים לו ביותר.